WhatsApp ons

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Om u zo goed mogelijk te helpen en onduidelijkheden te voorkomen, staan hieronder de meest gestelde vragen die wij van onze klanten krijgen met daarbij de antwoorden.

Tot hoelaat zijn jullie open?

Het door ons geboden programma eindigt om 01:45 en 02:00 is onze sluitingstijd.

Hoe kan ik reserveren?

Reserveren kan uitsluitend via onze website. Rechtsboven op de website vindt u een knop 'Reserveren' of via de knop 'Programma's'. Hier kunt u ons volledige programma bekijken en reserveren voor de gewenste datum. Of gebruik direct deze link: www.073restaurant.nl/reserveren.

Hoe kan ik een speciale tafel reserveren?

Voor speciale tafel reserveringen kunt u direct contact met ons opnemen via WhatsApp.

Kunnen we ook specifiek om een tafelnummer vragen?

Tijdens het plaatsen van de reservering kunt u bij de notities een voorkeur opgeven. Wij proberen hier zoveel mogelijk rekening mee te houden maar kunnen dit helaas niet garanderen.

Hebben jullie livemuziek?

In principe hebben wij elke vrijdag- en zaterdagavond livemuziek. Voor de meest actuele informatie kunt u onze programma’s raadplegen op onze website. Of gebruik direct deze link: www.073restaurant.nl/reserveren

Is het nemen van een arrangement verplicht?

Het nemen van een van onze twee arrangementen is inderdaad verplicht. U dient per persoon een keuze te maken uit een van de twee arrangementen. De keuze van de arrangementen hoeft u niet vooraf door te geven, dit kunt op locatie doen. De arrangementen kunt u inzien op de volgende webpagina: www.073restaurant.nl/arrangementen

Betaal je altijd entree bij jullie?

Per programma kunnen de entreekosten variëren, dit kunt u zien bij onze programma’s: www.073restaurant.nl/reserveren

Ik heb gereserveerd en betaald maar geen bevestiging gekregen van mijn reservering

Na het reserveren en betalen ontvangt u van ons de definitieve reserveringsbevestiging. Omdat wij de goedkeuringen handmatig verwerken, kan het soms wat langer duren voordat u een bevestiging ontvangt. Het kan ook voorkomen dat deze e-mails in uw ongewenste of spambox terechtkomen. We raden u aan deze mappen te controleren.

Mocht u binnen een uur nog geen bevestiging hebben ontvangen, stuur ons dan gerust een WhatsApp. Wij helpen u graag verder.

Ik heb mijn betaling niet terug ontvangen van de entree.

Wij informeren u altijd per e-mail of WhatsApp indien u recht heeft op restitutie van de betaalde entree. Het bedrag wordt vervolgens teruggestort naar de betaalmethode die u heeft gebruikt. Houd er rekening mee dat het 2 à 3 werkdagen kan duren voordat het bedrag op uw rekening staat, dit komt door de verwerkingstijd via iDEAL, Bancontact of Trustly.

We komen met meer of minder personen hoe kan ik dat het beste doorgeven?

Als u met meer of minder personen komt dan gereserveerd, kunt u de wijziging het beste via WhatsApp doorgeven. Vermeld hierbij de naam waaronder de reservering is gemaakt en de datum van de reservering. Houd er rekening mee dat, indien u zich niet afmeldt en met minder mensen komt dan gereserveerd, wij het 073-menu per gereserveerde persoon in rekening brengen.

Kun je ook met een creditcard betalen?

Creditcardbetalingen zijn bij ons inderdaad mogelijk.

Doen jullie ook aan tafelversiering?

Dit doen wij zelf niet, indien gewenst kunt u zelf van tevoren komen om de tafel te versieren.

Ik zie voor bepaalde datums geen optreden staan is er dan geen livemuziek?

Wij zetten ons programma online voor de komende vier weekenden en updaten dit wekelijks. Speciale avonden plaatsen we ruim van tevoren online.

Mag ik mijn eigen taart meenemen, en zijn daar kosten aan verbonden?

U kunt uw eigen taart meenemen en hier zijn voor de rest geen kosten aan verbonden, wij serveren de taart om +/- 00:00 uit aan uw tafel in combinatie met een sierfontein.

Kunnen we de rekening in delen betalen?

Voor elke reservering zal 1 rekening worden opgemaakt, het is niet mogelijk om deze rekening op te splitsen in meerdere rekeningen.

Als we de aangegeven tijd niet halen, hoe kan ik dit dan het beste doorgeven?

Wijzigingen in het tijdstip kunt u het beste via WhatsApp doorgeven. Als u niet langer dan 30 minuten vertraging heeft, hoeft u dit niet door te geven.

a2hs_explain
a2hs_tap
a2hs_then