Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Om u zo goed mogelijk te helpen en onduidelijkheden te voorkomen, staan hieronder de meest gestelde vragen die wij van onze klanten krijgen met daarbij de antwoorden.

Tot hoelaat zijn jullie open?

Het door ons geboden programma eindigt om 01:45 en 02:00 is onze sluitingstijd.

Hoe kan ik reserveren?

U kunt reserveren via onze website, op onze website heb je rechtsboven een knopje met reserveren. Hier ziet u onze volledige programma en kunt u voor de gewenste datum reserveren. Of gebruik deze link: www.073restaurant.nl/reserveren.

Hoe kan ik vip reserveren?

Voor vip reserveringen kunt ons het beste telefonisch bereiken op: +31 6 46 66 36 64

Kunnen we ook specifiek om een tafelnummer vragen?

Tijdens het plaatsen van de reservering kunt u bij de notities een voorkeur opgeven. Wij proberen hier zoveel mogelijk rekening mee te houden maar kunnen dit helaas niet garanderen.

Hebben jullie livemuziek?

We hebben in principe elke vrijdag en zaterdagavond livemuziek. U kunt voor de zekerheid bij onze programma’s kijken naar onze agenda.

Is het nemen van een arrangement verplicht?

Het nemen van een van onze twee arrangementen is inderdaad verplicht. U dient per persoon een keuze te maken uit een van de twee arrangementen. De keuze van de arrangementen hoeft u niet vooraf door te geven, dit kunt op locatie doen. De arrangementen kunt u inzien op de volgende webpagina: www.073restaurant.nl/arrangementen

Betaal je altijd entree bij jullie?

Per programma kunnen de entreekosten variëren, dit kunt u zien bij onze programma’s: www.073restaurant.nl/reserveren

Ik heb gereserveerd maar geen bevestiging gekregen van mijn reservering.

Het kan zijn dan u de betaling nog niet heeft gedaan, mocht u dit wel gedaan hebben neem dan even contact met ons op: +31 6 46 66 36 64

Ik heb mijn betaling niet terug ontvangen van de entree.

We laten u weten wanneer we de terugbetaling hebben verwerkt, vanaf dat moment kan het maximaal 3 werkdagen duren voordat het bedrag op uw rekening is teruggestort.

We komen met meer of minder personen hoe kan ik dat het beste doorgeven?

Dit kunt u telefonisch doen door contact op te nemen met: +31 6 46 66 36 64

Kun je ook met een creditcard betalen?

Creditcardbetalingen zijn bij ons inderdaad mogelijk.

Doen jullie ook aan tafelversiering?

Dit doen wij zelf niet, indien gewenst kunt u zelf van tevoren komen om de tafel te versieren.

Ik zie voor bepaalde datums geen optreden staan is er dan geen livemuziek?

Wij zetten ons maandelijkse programma online, elke week updaten wij onze programma en komt er nieuwe week bij. Speciale avonden zetten we ruim van tevoren online.

Mag ik mijn eigen taart meenemen, en zijn daar kosten aan verbonden?

U kunt uw eigen taart meenemen en hier zijn voor de rest geen kosten aan verbonden, wij serveren de taart om +/- 00:00 uit aan uw tafel in combinatie met een sierfontein.

Kunnen we de rekening in delen betalen?

Voor elke reservering zal 1 rekening worden opgemaakt, het is niet mogelijk om deze rekening op te splitsen in meerdere rekeningen.

a2hs_explain
a2hs_tap
a2hs_then